میکروفیبر در مقابل حوله نخی: کارشناسان از چه چیزی استفاده می کنند؟

حوله های میکروفایبر و نخی هر دو کاربرد قابل توجهی در تجارت دارند، اگرچه حوله های نخی به مراتب رایج تر از این دو گزینه هستند. پنبه یک گزینه عمومی خوب برای حوله در محل کار است، در حالی که میکروفیبر تخصصی تر است. میکروفیبر مفید است زیرا ضد حساسیت است و کمتر به مواد حساس مانند شیشه یا وسایل الکترونیکی آسیب می رساند. کارشناسان بسته به شغل مورد نظر از حوله های میکروفیبر و نخی استفاده می کنند.

حوله نخی

حوله های نخی احتمالاً رایج ترین نوع حوله مورد استفاده، هم برای مشاغل و هم در خانه ها هستند.

مزایای حوله های نخی

حوله‌های نخی دارای چندین مزیت هستند که ارزش برجسته کردن را دارند. اولاً، نسبتاً ارزان و بادوام‌تر از حوله‌های میکروفیبر هستند، به این معنی که کمتر تعویض می‌شوند. آنها همچنین نسبتاً بدون دردسر هستند و حوله های نخی به راحتی شسته و خشک می شوند. حتی با احتیاط خفیف، بعید است که به طور تصادفی حوله های نخی را خراب کنید.

حوله های نخی هم جاذب و هم راحت هستند. این باعث می شود که آنها در موارد مختلف به یک انتخاب عالی تبدیل شوند.

شستشو

شستشو و خشک کردن پنبه به خصوص سخت نیست. برخی از توصیه‌های کلی خوب که باید هنگام شستن حوله‌های نخی رعایت کنید شامل اطمینان از بارگیری بیش از حد ماشین لباسشویی و اجتناب از استفاده بیش از حد از مواد شوینده است. حوله های تیره رنگ باید جدا از اقلام رنگ روشن در شستشو نگهداری شوند، همانطور که هر حوله دیگری که یادداشت می کند باید آن را روی برچسب خود جدا کنید. در اغلب موارد، می‌توانید حوله‌های نخی را در تنظیمات منظم شستشو در آب گرم بشویید.

خشک کردن حوله های نخی به همین سادگی آسان است. آنها را در خشک کن روی خشک کن با حرارت متوسط ​​قرار دهید. کارشناسان توصیه می کنند از خشک کردن خطی خودداری کنید، زیرا می تواند باعث سفت شدن حوله ها و ایجاد خراش شود.

ردپای اکولوژیکی

پنبه نسبتا بادوام است و بنابراین نیازی به تعویض مکرر ندارد. همچنین گیاهی است و به طور گسترده در دسترس است.

با این حال، فرآیند تبدیل پنبه خام به حوله (یا هر چیز دیگری) مسلماً بدون ردپای اکولوژیکی نیست. پنبه برای رشد از آفت کش ها استفاده می کند و در این فرآیند از آب استفاده می شود. پنبه ارگانیک کمتر از هر دو استفاده می کند، اما در عین حال کمتر در دسترس است و گران تر است.

حوله میکروفیبر

حوله های میکروفایبر حوله هایی هستند که از موادی مانند نایلون یا پلی استر استفاده می کنند که به یک حوله اجازه می دهد هم سبک وزن باشد و هم جذب بالایی داشته باشد.

مزایای حوله های میکروفایبر

یکی از مزیت های بزرگ حوله های میکروفایبر ضد حساسیت بودن آن ها است. اگر یک کسب‌وکار با کارمندان یا مشتریانی با پوست حساس سروکار دارد، داشتن این حوله‌ها به عنوان یک گزینه ثانویه (اگر نه اولیه) به طور کلی ایده خوبی است. این حوله ها سریعتر از حوله های نخی خشک می شوند.

 

در حالی که حوله های پنبه ای نیز جاذب هستند، میکروفیبر به گونه ای طراحی شده است که می تواند تا هفت برابر وزن خود آب جذب کند. میکروفایبر همچنین بسیار ظریف است و می تواند یک انتخاب عالی برای حوله هنگام تمیز کردن اقلام حساس بالقوه مانند وسایل الکترونیکی یا شیشه باشد.

شستشو

یکی از معایب میکروفیبر این است که در شستشو تا حدودی شکننده است. اغلب توصیه می‌شود حوله‌های میکروفایبر را زمانی که خیلی کثیف نیستند، با دست بشویید، بنابراین ماشین لباسشویی برای زمانی که حوله‌ها زیاد استفاده شده است، صرفه‌جویی می‌کنند.

هنگام شستشو، از مقادیر زیاد مواد شوینده اجتناب کنید. از نرم کننده ها و عطرهای پارچه، نرم کننده های پارچه و صابون های تند خودداری کنید. میکروفایبر بهترین با مواد شوینده ملایم تمیز می شود. در آب سرد یا گرم بشویید، نه داغ. اگر بویی وجود دارد که به سختی از بین می رود، سرکه سفید را به محل شستشو اضافه کنید تا به از بین بردن آن کمک کند.

حوله های میکروفایبر باید روی سطح صاف یا خط خشک کن با هوا خشک شوند. اگر آنها را در ماشین خشک می کنید، آنها را جداگانه و بدون ورقه خشک کن یا توپ خشک کن خشک کنید. برای جلوگیری از آسیب رساندن به حوله از حرارت کم استفاده کنید.

ردپای اکولوژیکی

میکروفیبر نسبت به پنبه سازگاری کمتری با محیط زیست دارد، زیرا از مواد مصنوعی ساخته شده است که در صورت دور ریختن سریع تجزیه نمی شود. همچنین از دوام کمتری نسبت به پنبه برخوردار است، به این معنی که حوله های میکروفیبر را بیشتر تعویض می کنید.

کدام گزینه بهتر است؟

پنبه یا میکروفیبر آنقدر بر دیگری برتری ندارند که در همه موارد استفاده از آن بهترین باشد. با این حال، بسیاری از کسب و کارها پنبه را به دلیل هزینه، دوام و اثر زیست محیطی کم آن انتخاب می کنند. این یک گزینه استفاده عمومی قوی است و به دلایلی محبوب است.

با این حال، میکروفیبر مزایای مشخصی برای موارد استفاده خاص دارد. این واقعیت که ضد حساسیت است به این معنی است که هر کسب و کاری آنها را به عنوان گزینه ای برای مهمانان یا مشتریانی که ممکن است نتوانند از حوله های نخی استفاده کنند می خواهد.

میکروفایبر همچنین باید روی هر چیزی که به آسیب حساس است استفاده شود. در حالی که پنبه در لمس خشن نیست، اما همچنان پتانسیل آسیب رساندن به انواع خاصی از مواد را دارد، بنابراین میکروفیبر در این موارد ترجیح داده می شود.

اجازه دهید Alsco نیازهای حوله شما را مدیریت کند

با همکاری با ما در اینجا در Alsco، فرآیند اطمینان از اینکه کسب و کارتان همیشه حوله های تمیز و باکیفیت در دسترس دارد، ساده کنید. ما می توانیم حوله های شما را از حوله های مهمان نوازی شیک گرفته تا حوله های ابزار پزشکی تمیز و بهداشتی نگهداری کنیم. ما اطمینان حاصل می کنیم که شما همیشه یک منبع آماده از آنچه آنها نیاز دارند دارید، زیرا حوله های کثیف شما را برمی داریم و آنها را با حوله های تازه جایگزین می کنیم. 

خدمات کرایه کتانی راحت‌تر از مدیریت کتانی‌هایتان است، بنابراین می‌توانید وقت خود را برای تمرکز بر جنبه‌های مهم‌تر کسب‌وکارتان آزاد کنید. اجاره حوله همچنین می تواند به طور بالقوه هزینه ها را کاهش دهد زیرا لازم نیست نگران هزینه تعویض حوله باشید. هنگامی که حوله ای پاره، فرسوده یا لکه می شود، به سادگی آن را با یک حوله تازه جایگزین می کنیم.

امروز با Alsco تماس بگیرید تا در مورد اینکه چگونه می توانیم مدیریت کتانی شما را ساده کنیم آشنا شوید. ما می توانیم در مورد نیازهای شما صحبت کنیم و بهترین انتخاب حوله را برای کسب و کار شما تعیین کنیم.

منابع