بله، تجربه باورنکردنی و زندگی را تغییر داد. اما همچنین به من درس های مهمی در مورد آنچه واقعاً در جاده نیاز دارید – و آنچه می توانید نادیده بگیرید به من آموخت. مثل آن کلاه آفتابی «خارج از دفتر»؟ برای عکس‌برداری عالی است – اما قطعاً زمانی که در حال بسته‌بندی نور هستید، کاربردی نیست. با این حال، تنها چیزی که بدون آن نمی توانید خانه را ترک کنید، حوله ترکی است.

210423155249 turkish towel lead چرا هنگام سفر دوباره باید حوله ترکی به همراه داشته باشید؟

این آیتم شگفت انگیز چند منظوره فقط برای مبارزه با ساحل و ماسه عالی نیست. همچنین مهم نیست که ماجراجویی های سفر شما چه چیزی را به سمت شما بیاورد، مفید است. به هر حال، اگر مسافران باتجربه یک چیز را بهتر می دانند، انتظار غیر منتظره بودن، انعطاف پذیر بودن و آمدن آماده است.

به خواندن 101 حوله ترکی، همراه با برخی از انتخاب های مورد علاقه ما ادامه دهید:

حوله ترکی چیست؟

این نوع حوله که گاهی به آن حوله حمام یا حوله فوتا نیز گفته می شود از پنبه ترکی تشکیل شده است که به داشتن الیاف بلند معروف است. در حالی که ممکن است برای شما مهم به نظر نرسد، از آنجایی که کمد پر از حوله دارید، حوله های ترکی اغلب قوی تر هستند.

این بدان معناست که آنها برای سفر بادوام هستند و می توانند به عنوان یک پتوی پیک نیک در پارک، محافظت در برابر شن و ماسه در یک روز ساحلی و حتی راهی برای خشک شدن در زمانی که Airbnb شما حوله هایی را که وعده داده بود ارائه نمی دهد، استفاده شود. آنها به نرمی و نرمی دیگران نیستند، اما هر بار که آنها را می شویید، جذب آنها بیشتر می شود. و به عنوان یک امتیاز، آنها بسیار سریع خشک می شوند. بنابراین اگر 14 ساعت استراحت دارید و می خواهید به ساحل بارسلونا بروید، حوله ترکی شما تا زمان سوار شدن خشک می شود.

آنها همچنین تمایل دارند از حوله‌های کرکی نازک‌تر باشند، که برای مسافرانی که می‌خواهند بسته‌بندی سبک داشته باشند یا نیاز به صرفه‌جویی در فضای کیف خود دارند، ایده‌آل است. می‌توانید از یکی به‌عنوان شال برای گرم ماندن در هواپیمای سرد استفاده کنید، یا حتی به‌عنوان پوشاننده لباس شنا در حین برگشت به پد خود برای سم‌زدایی از آفتاب.

جدا از مزایای عملی آشکار، آنها همچنین بسیار زیبا هستند. با منابع بی‌شماری و تعداد بی‌شماری از الگوها، اندازه‌ها و شکل‌ها، حوله‌های ترکی زیادی در وب به گردش در می‌آیند. برای کسانی که واقعاً در برابر آب مقاومت می کنند، سریع خشک می شوند و خواسته های مسافران را برآورده می کنند، لیست دستچین شده ما از موارد دلخواه را در زیر بررسی کنید.

210423152707 turkish towel bersuse چرا هنگام سفر دوباره باید حوله ترکی به همراه داشته باشید؟

من یک رنگ مرجانی زیبا با یک الگوی هندسی ظریف انتخاب کردم و اغلب آن را روی شانه هایم در ساحل یا زمانی که در قطار، هواپیما یا اتومبیل سرد بودم، می پوشاندم. در زمانی که من زندگی عشایری می کردم، اهداف بسیاری را دنبال می کرد، و امروز هنوز وقتی در بالکن خود در بوستون هستم از آن استفاده می کنم.

210423152608 turkish towel bazaar چرا هنگام سفر دوباره باید حوله ترکی به همراه داشته باشید؟

این کشف از بازار نه تنها در ترکیه ساخته شده است، بلکه از 100٪ پنبه بدون رنگ، مواد مضر و مواد شیمیایی ساخته شده است. این در اندازه بزرگ با طول 77 اینچ و عرض 38 اینچ و در 16 رنگ خیره کننده موجود است.

210423152653 turkish towel cacala چرا هنگام سفر دوباره باید حوله ترکی به همراه داشته باشید؟

همچنین از 100% پنبه ساخته شده است، این حوله های مسافرتی به همان اندازه نرم و راحت هستند. آن‌ها در رنگ‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شوند و پیدا کردن آن‌ها را برای ترجیحات و سبک خود آسان می‌کند. و از آنجایی که آنها نسبت به حوله های ضخیم و کرکی برای شستن انرژی و آب کمتری مصرف می کنند، بسیاری از مردم از این حوله ها به عنوان حوله های خود در خانه نیز استفاده می کنند.

210423152735 turkish towel wetcat چرا هنگام سفر دوباره باید حوله ترکی به همراه داشته باشید؟

این برند حوله‌های خود را از قبل می‌شوید، به این معنی که وقتی به درب منزل شما می‌رسند، از قبل قابل لمس و جذب هستند. هرچه بیشتر اینها را در دستگاه بیندازید، عملکرد بهتری نیز خواهند داشت. اگر یک حوله کوچک را ترجیح می دهید، این حوله حتی از پارچه تری نازک تر و فوق العاده سبک است. از آنجایی که در ترکیه با نخ های رنگ شده طبیعی تایید شده ساخته شده است، برای پوست های حساس نیز مناسب است.

210423152636 turkish towel smyrna چرا هنگام سفر دوباره باید حوله ترکی به همراه داشته باشید؟

زیبا و زنانه، این حوله ترکی ارگانیک و فوق العاده نرم افزودنی عالی برای کیف دستی یا باشگاه شما است. چون خیلی سریع عرق و آب را جذب می کند، می توانید از آن استفاده کنید، بگذارید در هوا خشک شود و برود! این برند محصولات خود را در ترکیه تولید می کند و تنها از نخ های آناتولی دارای گواهی Oeko-Tex استفاده می کند که به این معنی است که شما بهترین کیفیت ممکن را دریافت می کنید.

210423152553 turkish towel bosphorus چرا هنگام سفر دوباره باید حوله ترکی به همراه داشته باشید؟

در حالی که برخی از افراد ترجیح می دهند از حوله های ترکی برای سفر یا روزهای ساحلی خود استفاده کنند، برخی دیگر از طبیعت با کیفیت بالا و خشک شدن سریع آن برای استفاده روزمره قدردانی می کنند.

اگر به دنبال حوله های دستی جدید برای حمام یا آشپزخانه خود هستید، این حوله چهارتایی رنگارنگ را در نظر بگیرید که با استفاده از ماشین های بافندگی چوبی سنتی دست ساز هستند. به عنوان یک امتیاز، آنها به طور طبیعی ضد حساسیت هستند و برای پوست ملایم تر هستند.

210423152721 turkish towel infusezen چرا هنگام سفر دوباره باید حوله ترکی به همراه داشته باشید؟

این حوله های ترکی از 100% پنبه ترک ساخته شده اند و دست بافت هستند.

قبل از اینکه از ترکیه به کد پستی شما راه پیدا کنند، سازنده آنها را با سنگ های کوچک می شویند که ظاهری کمی فرسوده به آنها می دهد. این خبر خوبی است، زیرا به این معنی است که حوله ها در هنگام رسیدن نرم و جاذب تر خواهند بود

210423152749 turkish towel qoupquru چرا هنگام سفر دوباره باید حوله ترکی به همراه داشته باشید؟

در ترکی، “qoup quru” به معنای “فوق العاده خشک” است – که اتفاقاً بهترین راه برای توصیف این دو بسته رنگارنگ است.

اینها بزرگتر از برخی دیگر از گزینه های موجود هستند و آنها را برای یک استراحت عاشقانه در ساحل برای دو نفر ایده آل می کند.

والدین نیز ممکن است از خرید تعدادی از اینها سود ببرند، زیرا آنها یک تشک بازی عالی می سازند که می تواند نشت و ریزش کودکان نوپا را کنترل کند.

210423152623 turkish towel olive and loom چرا هنگام سفر دوباره باید حوله ترکی به همراه داشته باشید؟

باریک‌ترین و یکی از بزرگ‌ترین حوله‌های موجود در فهرست ما، این حوله بزرگ ترکی برای دو نفر گنجایش دارد. همچنین جمع و جور است و می تواند به راحتی در چمدان شما جمع شود.

برخی از خانواده ها ممکن است یک (یا دو) از اینها را در صندوق عقب ماشین خود برای بازدیدهای بداهه از پارک نگه دارند یا وقتی توله سگشان از باران خیس شده است روی صندلی دراز بکشند.

می توانید انتظار داشته باشید که این حوله ظرف چند ساعت خشک شود، بنابراین هرگز نیازی به پرتاب آن در یک چرخه نخواهید داشت.

210423152540 turkish towel peshty چرا هنگام سفر دوباره باید حوله ترکی به همراه داشته باشید؟

این گزینه 100% پنبه ترک بزرگ که به عنوان “پتو” نیز توصیف می شود، دارای تعداد نخ های بالایی است. از قبل شسته شده است، به این معنی که در ثانیه ای که آن را باز می کنید آماده است.

طرفداران این برند از حوله های مورد علاقه آن برای همه موارد استفاده می کنند: استراحت در ساحل و استخر، کلاس های یوگا، هنگام پرستاری و غیره. این حوله‌ها که توسط زنان خارج از دنیزلی ترکیه ساخته شده‌اند، برای مادران و کودکان فقیر نیز پول جمع‌آوری می‌کنند.