چه چیزی حوله های یکبار مصرف نیاز حوله را دوستدار محیط زیست می کند؟

در اینجا در نیاز حوله ما در حال حاضر کارگاه‌های آموزشی رایگان به کالج‌ها و امکانات آموزشی در زمینه رفتار سازگار با محیط زیست و پایدار ارائه می‌دهیم که می‌تواند در هر سالنی استفاده شود.

توصیه می کنیم به جای حوله های استاندارد از حوله های یکبار مصرف/یکبار مصرف استفاده کنید. در طول کارگاه های ما، بسیاری از شما پرسیده اید که چه چیزی حوله های یکبار مصرف را دوستدار محیط زیست می کند. بیایید به این سوال پاسخ دهیم!

–> انرژی مصرف شده در کل چرخه عمر [حوله یک بار مصرف] کمتر از انرژی مصرفی ماشین لباسشویی شما برای تمیز کردن یک حوله نخی است – در واقع این انرژی تنها 10 درصد از ترکیب آن انرژی و آب است.

آنها در 6 هفته تجزیه زیستی می شوند و در یک مزرعه فاضلاب معمولی طی 8 روز به طور کامل تجزیه می شوند.

حوله های یکبار مصرف از 100% فیبر سلولز بازسازی شده ساخته شده اند. سلولز پلیمر طبیعی است که بخشی از سلول های زنده همه پوشش های گیاهی را تشکیل می دهد. این بیوپلیمر فراوان و قابل تجدید روی زمین است.

در آزمایش‌های کمپوست، حوله‌های اسکرامی پس از 6 هفته در یک توده کمپوست هوادهی استاتیک به طور کامل تخریب شدند، در حالی که الیاف پنبه تقریباً 80% کاهش وزن داشت.
در شرایط مشابه، پلی استر، پلی پروپیلن و پلی اتیلن علائم بسیار کمی از تخریب نشان دادند.

حوله‌های سالنی یکبار مصرف سازگار با محیط زیست

علاوه بر این، گیاهان به طور پایدار رشد می کنند و تمام حمل و نقل “با روش های کم کربن و کربن خنثی تکمیل می شود”. حوله‌های یک‌بار مصرف  تجزیه‌پذیر هستند، می‌توان آنها را بازیافت، سوزاند، در زمین پر کرد یا در فاضلاب هضم کرد.

هنگامی که مقدار آب و انرژی مصرف شده برای شستن حوله های استاندارد (بارهای زیاد، حجم بار زیاد، دمای بالا) را در نظر می گیرید و آن را نه تنها با مقدار پول/زمان/انرژی/آبی که می توانید صرفه جویی کنید، بلکه با تاثیرات محیطی نیز مقایسه کنید. هیچ رقابتی وجود ندارد!

اینجا را کلیک کنید تا «ماشین حساب صرفه جویی در هزینه» را امتحان کنید و ببینید که چگونه تغییر در حوله های یکبار مصرف می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند!

در اینجا چند نمونه از حوله های یکبار مصرف/یکبار مصرف آورده شده است: