چگونه حوله های نرم و جاذب پیدا کنیم که سال ها دوام داشته باشند

خرید حوله حمام جدید به نظر می رسد که باید به اندازه کافی ساده باشد: اندازه و مقدار مورد نیاز خود را تعیین کنید، رنگ(های) خود را انتخاب کنید، سپس به فروشگاه مورد علاقه خود بروید و آنهایی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید، درست است؟ خوب شاید. اگر خوش شانس باشید، حوله ها نرم، جاذب و ماندگار خواهند بود. اما آنها همچنین می توانند در عرض چند ماه چروک شوند، خرد شوند و شروع به تخریب کنند.

مشکلی که اکثر مصرف کنندگان هنگام خرید حوله با آن مواجه می شوند، اطلاعات محدود روی برچسب و بسته بندی است، که تشخیص دقیق آنچه را که می گیرید دشوار می کند. جیمی مک دونالد، یکی از بنیانگذاران Authenticity50 که خانه های نخی را ارائه می دهد، می گوید: «برندهای صنعتی کار خوبی در مبهم کردن حقایق انجام داده اند و جزئیات کمی ارائه می دهند. کالاها.

جوزف مارینی، کارشناس اقتصاد خانگی از وب‌سایت سبک زندگی در خانه می‌گوید: «اگر قصد خرید خودرو داشتید، می‌توانید برای ویژگی‌های آن، مانند دوربین پشتیبان، تحقیقات آنلاین انجام دهید. با یوسف. «پیدا کردن آن برای حوله حمام دشوار است. فقط به این دلیل که یک حوله زیبا است یا نام یک سلبریتی را یدک می‌کشد، همیشه کیفیت یکسانی ندارد.»

مک دونالد حوله را با آشپزی مقایسه می کند: شما نمی توانید یک حوله خوب با مواد ضعیف درست کنید.

جزء اصلی پنبه است. نرمی، دوام و جذب را دیکته می کند. اما همه پنبه ها برابر نیستند. در حالت ایده آل، شما می خواهید حوله ای بافته شده از آنچه به عنوان پنبه منگنه بلند یا خیلی بلند شناخته می شود، که باید بتوانید آن را در توضیحات یا مشخصات حوله بیابید. به این دلیل که با افزایش طول منگنه – یا طول الیاف جداگانه استفاده شده – احساس نرم و ابریشمی پنبه نیز افزایش می یابد. از طریق فرآیند ریسندگی و بافندگی، طول بیشتر، سطح صاف‌تری با انتهای فیبر کمتر در معرض دید ایجاد می‌کند. اقلام ساخته شده با پنبه منگنه بلند نیز دوام بیشتری دارند.

چگونه حوله ها را نرم و پف دار نگه داریم

مارینی می گوید شما همچنین باید در نظر بگیرید که پنبه در کجا رشد و برداشت می شود. پنبه تولید شده در آمریکا با الیاف بسیار بلند (به نام “سوپیما”) با پنبه مصری یا ترکیه قابل مقایسه است. کارشناسان موافقند که اگر حوله دارای 100 درصد محصول باشد، هر سه گزینه مناسبی هستند. شما می خواهید از هر نوع مخلوط پنبه-پلی استر که مستعد ریزش یا چروک شدن است و در برابر پوست خشن است خودداری کنید. در اینجا موارد دیگری وجود دارد که باید هنگام خرید در نظر بگیرید.

وزن. حوله ها بر اساس مقیاس گرم بر متر مربع (GSM) رتبه بندی می شوند. حوله‌هایی که سنگین‌تر، گران‌تر یا با کیفیت‌تر هستند، نسبت به حوله‌های ارزان‌تری که راحت‌تر از هم می‌پاشند، GSM بیشتری دارند. به طور معمول، هرچه تعداد حلقه های بیشتری در حوله بافته شود، GSM بالاتر است. سبک ترین حوله ها 300 تا 400 GSM هستند. یک حوله با کیفیت مناسب و با وزن متوسط ​​400 تا 600 GSM کار می کند. مدلی که 700 تا 900 GSM باشد، نرم، شیک و سنگین خواهد بود. مارک فلدمن، مدیر کل و مدیر بازرگانی خانه Riverbend Home می گوید: هر چه GSM بالاتر باشد، حوله ضخیم تر است و حوله های ضخیم تر جذب بیشتری دارند. یک خرده فروش آنلاین.

این مقاله را به اشتراک بگذارید
اشتراک گذاری
استفاده کنید. طراح داخلی داون کوک، یکی از مالکان BLDC Design در اوهایو، می گوید به به این فکر کنید که حوله ها کجا ذخیره می شوند و چه کسی از آنها استفاده خواهد کرد. آیا آنها را در یک کابینت یا روی قفسه حوله برای نمایش نگهداری می کنید؟ آیا خانواده، حیوانات خانگی یا فقط مهمانان از آنها استفاده خواهند کرد؟ آیا می‌خواهید آنها را برای سال‌های آینده نگه دارید یا برای بچه‌های دانشگاهی خود می‌خرید؟ او می‌گوید: «شاید بخواهید روی مجموعه‌ای که زیبا به نظر می‌رسد و از چرخش خانواده دوری می‌کنید، پرهیز کنید.

ابعاد. اگرچه حوله‌ها در اندازه‌های استاندارد عرضه می‌شوند، اما مقررات کمی در مورد اندازه‌گیری آن‌ها وجود ندارد. و حتی در یک شرکت واحد، هر خط حوله ممکن است ابعاد متفاوتی داشته باشد. فلدمن می‌گوید که معمولاً اندازه یک حوله 12 در 12 اینچ، یک حوله دستی 16 در 30 اینچ و یک حوله حمام حدود 27 در 52 اینچ است. “بزرگترین تولید کنندگان استاندارد را رعایت می کنند و ممکن است کمی بیشتر به شما بدهند، در حالی که سایر خرده فروشان ممکن است در اندازه گیری تقلب کنند تا قیمت را کاهش دهند.” بنابراین بهتر است قبل از خرید اندازه آن را بررسی کنید، به خصوص اگر می خواهید مطمئن شوید که حوله سر یا بدن شما را می پوشاند. کسانی که فریم بزرگتری دارند ممکن است بخواهند از حوله حمام به یک ملحفه حمام (35 در 60 اینچ تا 40 در 70) برای پوشش کافی بزرگتر کنند.

مشخصات. مارینی می گوید سخت ترین قسمت خرید حوله انجام تکالیف است. یک برند پیدا کنید و به وب سایت شرکت بروید. او می گوید: «حوله را نگاه کنید تا ببینید از کجا پنبه را تهیه می کنند. «اگر شرکت آنقدر معتبر نیست، ممکن است مجبور شوید برای پیدا کردن اطلاعات جستجو کنید. اگر کسی به حوله خود افتخار کند، اطلاعات را در صفحه اول قرار می دهد. همچنین می‌خواهید به GSM، ساختار و اندازه آن توجه داشته باشید.

در یک دنیای عالی، چیزی شبیه به این پیدا خواهید کرد: اندازه حوله های حمام سخاوتمندانه 27 در 54 اینچ است. هر حوله از دست چین شده، 700 GSM، منگنه بلند، 100 درصد پنبه سوپیما چرخیده است.

در هر شرایطی، حوله را بر اساس حسی که در فروشگاه دارید انتخاب نکنید. بسیاری از تولید کنندگان از یک روکش شیمیایی استفاده می کنند، بنابراین حوله در اولین لمس نرم احساس می شود. با این حال، این احساس ممکن است پس از پنج یا چند بار شستشو از بین برود.

مارینی می گوید بهترین کار این است که هنگام خرید برنامه داشته باشید. آنچه را که نیاز دارید بنویسید، چه دستمال، حوله دستی، حوله حمام یا ملحفه حمام. اکثر فروشندگان باید آگاه باشند. بپرسید: «بهترین و نه گرانترین حوله برای صورت من چیست؟» او می گوید. کوک پیشنهاد می کند از خرده فروشی های معتبر خرید کنید و از یک منبع شناخته شده خرید کنید تا بتوانید در آینده دوباره همان حوله را تهیه کنید.

مک دونالد می گوید، مانند بسیاری از اقلام دیگر، قیمت پنبه نیز به شدت افزایش یافته است. اگرچه یک حوله 100 درصد پنبه ای هنوز بهترین خرید است، انتظار داشته باشید برای کسانی که قیمت بالایی دارند، حق بیمه پرداخت کنید. مارینی می گوید یک حوله حمام 100 درصد پنبه ای با GSM بالا حدود 70 دلار شروع می شود. یک درجه متوسط ​​حدود 29 تا 50 دلار است. اما حوله های خوب باید تا 10 سال برای شما دوام بیاورند. برای قطعاتی که اغلب استفاده می کنید روی کیفیت سرمایه گذاری کنید و گزینه های با کیفیت متوسط ​​را برای دیگران انتخاب کنید. مارینی می‌گوید: «ممکن است ارزش آن را داشته باشد که حوله‌های موجود در فروشگاه را مقایسه کنید، سپس به خانه بروید، کمی تحقیق کنید و منتظر فروش بمانید، بنابراین وقتی به فروش رسید، آماده خرید هستید. فلدمن می‌گوید، اگر کسی بگوید که یک حوله 900 GSM را به قیمت 9.99 دلار به شما می‌فروشد – خریدار مراقب باشید.

در نهایت، بدانید که حوله ها یک سرمایه گذاری هستند، پس مراقب آنها باشید. حداقل هفته ای یکبار حوله ها را بشویید. از نرم کننده یا سفید کننده استفاده نکنید، که به الیاف آسیب می رساند، و با خشکشویی کم.