راهنمای حوله های مختلف

اکثر مردم از یک حوله برای خشک کردن همه چیز استفاده می کنند، اما حوله ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها هدف متفاوتی دارند.

در این نوشته، به عنوان کتانی MTC، همه چیز را توضیح می دهیم و شما را بین انواع حوله راهنمایی می کنیم و به شما کمک می کنیم تا بفهمید چرا به آنها نیاز دارید.

حوله چیست

وقتی از این سوال پرسیده می شود، اکثر مردم همین را می گویند: این چیزی است که برای پاک کردن یا خشک کردن استفاده می کنید.

این تا حدودی درست است، اما چیزی که بیشتر مردم از دست می دهند این است که از حوله برای خشک کردن حتی خصوصی ترین قسمت های بدن استفاده می شود.

یکی از مهمترین مواردی است که قبل از خرید نیاز به تحقیق دقیق دارد. بنابراین، این راهنما در مورد حوله ها را بخوانید و ببینید که حوله های MTC را باید تهیه کنید. نوع آنها هر چه باشد، ما همیشه توصیه می کنیم حوله هایی را که از ما خریداری می کنید قبل از اولین استفاده بشویید و از هرگونه مواد شیمیایی مانند نرم کننده پارچه اجتناب کنید زیرا باعث کاهش کیفیت می شود.

انواع حوله

اولین قدم این است که انواع حوله ها یا نام حوله ها را بشناسید. مرحله دوم این است که بدانید آنها برای چه چیزی استفاده می شوند. مرحله سوم، اما انحصاری برای کتانی MTC، دانستن ترجیحات خود مانند الگوی حوله، ابعاد و رنگ است زیرا در اینجا ما می‌توانیم حوله‌ها را نه فقط آنطور که شما نیاز دارید، بلکه همانطور که شما ترجیح می‌دهید تولید کنیم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به صفحه فرم در وب سایت ما بروید و فرم را پر کنید و حوله مورد نظر خود را سفارش دهید. اگرچه ما فقط از پنبه ترک با بالاترین کیفیت به عنوان مواد حوله استفاده می‌کنیم، انواع حوله‌ها بسیار زیاد است، بنابراین اجازه دهید ابتدا انواع حوله‌هایی که تولید می‌کنیم و ویژگی‌های آن‌ها را یکی یکی توضیح دهیم تا بتوانید در پر کردن فرم قاطع‌تر باشید.

حوله ساحل

حوله ساحلی حوله‌ای است که پس از یک ماجراجویی دریایی با طراوت، احساس راحتی می‌کنید روی تخت آفتاب بگذارید و از آن استفاده کنید. برای این منظور، حوله‌های ساحلی که ما تولید می‌کنیم 100% پنبه ترک اصل هستند، بنابراین بسیار نرم، جاذب، گرم و بادوام هستند. حوله ها نه تنها برای پوست شما مفید هستند، بلکه به لطف پنبه ترک با بالاترین کیفیت، برای محیط زیست نیز مفید هستند. ما بهترین ها را برای شما، خانواده و محیط زیست می خواهیم، ​​بنابراین در ساخت این حوله ها از هیچ گونه مواد شیمیایی، رنگ های مضر یا مصنوعی استفاده نشده است.

حوله حمام

پنج نوع حوله حمام مانند ملحفه حمام، حوله حمام، حوله دستی، حوله صورت و حوله پا وجود دارد. حوله های حمام و ملحفه های حوله حمام تقریباً یکسان هستند به جز برخی تفاوت های کوچک. ملحفه های حمام بزرگتر هستند و پوشش کامل بدن را ارائه می دهند در حالی که حوله های حمام کوچکتر هستند و پوشش کمتری دارند اما کیفیت آنها یکسان است. ملحفه های حمام ما دارای 13 رنگ مختلف هستند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. بنابراین، حوله های حمام از چه چیزی ساخته شده اند؟ کیفیت محصولاتی که ما تولید می کنیم هرگز تغییر نمی کند، بنابراین چه از مواد حوله حمام و چه از مواد حوله دیگری ساخته شده باشند، 100٪ پنبه ترکیه با بالاترین کیفیت و سازگار با محیط زیست هستند. ما آنقدر به محصولات خود اعتماد داریم که به جرات می توان گفت که شما هم می توانید از این حوله ها برای کودک خود استفاده کنید. کیفیت بالا به دلیل جذب بالا شما را ناراحت نمی کند و هرگز قطره ای از آب باقی نمی ماند.

حوله دستی

حمل حوله های دستی آسان است، بنابراین چنین حوله هایی برای هر جایی که می روید بهترین هستند. اما حوله دستی به طور خاص برای چه مواردی استفاده می شود؟ خوب، دست‌ها پرکاربردترین قسمت بدن هستند و بیشترین میکروب‌ها را حمل می‌کنند، بنابراین نیاز به مراقبت ویژه دارند. حوله های دستی MTC Linen می توانند این مراقبت ویژه را به درخواست شما ارائه دهند زیرا ما می توانیم آنها را در هر شکل، اندازه، رنگ و وزنی که می خواهید تولید کنیم. فقط فرم را در وب سایت ما پر کنید و حوله مورد نظر خود را سفارش دهید و هرگز از کیفیت عقب نمانید. همچنین، فراموش نکنید که آخرین محصولات گروه کریسمس ما را بررسی کنید. با سایز ارتقا یافته 16×27، نه تنها یک حوله بلکه یک دکور خانه برای لذت بردن در کنار خانواده هستند.

حوله صورت

صورت شما حساس ترین ناحیه شماست، بنابراین نیاز به مراقبت ویژه دارد. حوله های صورت MTC لینن با دقت خاصی ساخته شده اند که می توانید با خیال راحت از آنها برای نوزاد خود نیز استفاده کنید. این حوله ها به گونه ای ساخته شده اند که در برابر بسیاری از شستشوها مقاومت می کنند، بنابراین حتی پس از تمام آن شستشوها، حوله شما کیفیت خود را از دست نمی دهد و در نتیجه صورت شما تا زمانی که بتواند لطافت و کیفیت را احساس می کند. درست مانند حوله‌های دستی، این حوله‌ها معمولاً کوچک هستند، بنابراین به راحتی می‌توان آن را با خود حمل کرد. مثل همیشه، حوله های ما با رنگ ها و اندازه های زیادی عرضه می شوند.

حوله پا

برخلاف انواع دیگر حوله ها، حوله پا معمولاً روی زمین می ماند و کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، اما هدف خاص تری دارد: خشک کردن پاها پس از حمام. کیفیت بدون تغییر کتانی MTC بهترین کیفیت و دوام و حوله های پا را برای حمام نیز تضمین می کند و دارای گزینه های رنگ و اندازه های متنوعی است.

حوله آشپزخانه

به لطف پنبه اصیل ترک، قابلیت جذب بالای حوله های آشپزخانه که تولید می کنیم، آنها را برای تمیز کردن لکه های آشپزخانه شما ایده آل می کند. و از آنجایی که آنها قابل استفاده مجدد و بادوام هستند، در هزینه شما صرفه جویی می کنند. می توانید این حوله ها را در ماشین لباسشویی خود بشویید و خشک کنید و کیفیت آنها را از دست ندهند. اگر به هر نحوی ناراضی هستید، قول می دهیم که وجه کامل را بازپرداخت کنید.

حوله پشتمال

کتانی MTC حوله های Peshtemal از 100% پنبه ترکی با کیفیت بالا، حوله های چند منظوره و تک جنسیتی هستند. آنها می توانند پتو، حصیر، شال یا هدیه باشند. آنها نازک، سبک وزن و بسیار جاذب هستند. بزرگترین تفاوت این است که آنها در یک روبان با یک کمان و یک سنگ شب شیطان پیچیده شده اند که اعتقاد بر این است که از شر محافظت می کند.

تفاوت بین حوله دست و حوله صورت چیست؟

تفاوت بین حوله دستی و حوله پا یکی نیست بلکه بسیار است. حوله های دستی بزرگتر هستند در حالی که حوله های صورت نرم تر هستند. و از آنجایی که صورت ناحیه حساس تری است، ما تمایل داریم حوله های صورت را تا حد امکان نرم کنیم. حوله های صورت نیاز به تمیز کردن و تعویض بیشتری دارند اما حوله های دستی دوام بیشتری دارند. مواد انباشته شده در صورت شما بسیار بیشتر است، بنابراین باید بیشتر مراقب باشید، اما دستان شما آنقدر حساس نیستند تا بتوانیم از پارچه های انعطاف پذیرتری استفاده کنیم و شما فقط می توانید حوله دست خود را بشویید. اگر هدف شما بهداشتی باشد، نمی توانید آنها را به جای یکدیگر استفاده کنید. یکی از ویژگی های مشترک کیفیت آن است تا زمانی که آنها را از MTC Linen سفارش دهید.