چرا شما سزاوار حوله های حمام لوکس هستید؟

چرا شما سزاوار حوله های حمام لوکس هستید؟ حوله های حمام مجلل می توانند حمام معمولی شما را به بهترین تجربه مانند اسپا برای شما و مهمانانتان تبدیل کنند. اما آیا ارزش تبلیغات را دارند؟ و در ست حوله حمام لوکس به دنبال چه چیزی باشید؟

ما این سؤالات و موارد دیگر را در نگاه دقیق خود به حوله های حمام لوکس پوشش می دهیم. در ادامه بخوانید تا متوجه شوید که چرا شما سزاوار یک ست حوله حمام لوکس برای خانه خود هستید.

چه چیزی یک حوله را به یک حوله حمام لوکس تبدیل می کند؟
بنابراین، چه چیزی حوله حمام را به عنوان “لوکس” واجد شرایط می کند؟ و هنگام خرید ست حوله حمام لوکس به چه نکاتی باید توجه کنید؟

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که معامله واقعی را دریافت می کنید.

Towel Blog Header چرا شما سزاوار حوله های حمام لوکس هستید؟
مواد
حوله های حمام لوکس اغلب با پنبه مصری، پنبه ترکی و پنبه پیما ساخته می شوند. هر یک از این مواد دارای الیاف بسیار بلندی هستند که آنها را نرم، بادوام، جاذب و قابل تنفس می کند.

برخی از حوله های حمام لوکس نیز از بامبو ساخته شده اند. پارچه بامبو که از ریون مشتق شده است، قوی، نرم است و به دلیل قابلیت های رطوبت گیر خود که تجربه خشک شدن فوق العاده سریع را ایجاد می کند، شناخته شده است.

حتی می‌توانید حوله‌های لوکس با ترکیبی از پنبه و بامبو پیدا کنید. برای مثال، حوله‌های حمام بامبوی لوکس ما از 60% ابریشم مصنوعی از بامبو و 40% پنبه ساخته شده‌اند. این حوله حمام مجلل، بهترین ویژگی هر دو دنیا، قابلیت جذب با عملکرد بالا و پوشش سیمی شیک در سه رنگ خنثی است.

ساخت و ساز
نحوه ساخت حوله حمام نیز کیفیت آن را تعیین می کند. به عنوان مثال، یک حوله حمام نخی لوکس یا از پنبه شانه‌شده یا پنبه حلقه‌ای ساخته می‌شود.

فرآیند شانه کردن، هر گونه الیاف کوتاه یا ناخالصی را از حیاط پاک می کند و پارچه را کرکی و ماندگار می کند. از طرف دیگر، فرآیند ریسندگی حلقه، الیاف بلند و کوتاه را می گیرد و آنها را به هم می پیچد و در نتیجه پارچه ای صاف، ظریف و نرم به دست می آید.

توجه: برخی از حوله‌ها با سطح نرم‌کننده‌ای برخورد می‌کنند که ممکن است در ابتدا نرم به نظر برسد، اما به مرور زمان فرسوده می‌شود. کیفیت حوله‌های نخی را دوباره بررسی کنید تا بتوانید سال‌ها لوکس ماندگاری را تجربه کنید.

وزن
حوله ها بین 300-900 گرم در متر مربع (GSM) وزن دارند. حوله هایی با وزن 600 GSM یا بیشتر لوکس تلقی می شوند زیرا جذب کننده تر و شیک تر هستند. برای مثال، مجموعه حوله‌های ترکی لیام ما دارای 600 GSM است که تعادل عالی از نرمی و جاذب بودن به عنوان حوله‌های سنگین‌تر و همچنین خنک‌تر و سریع‌تر را ارائه می‌کند. -خشك كردن.

اندازه
حوله‌های حمام لوکس نه تنها ضخیم‌تر و سنگین‌تر هستند، بلکه عموماً بزرگ‌تر از حوله‌های حمام استاندارد هستند. Peacock Alley مجموعه‌ای از حوله‌های لوکس حمام را ارائه می‌دهد که ابعاد آن‌ها 30 در 54 اینچ است. ما همچنین مجموعه ملحفه حمامی پیشرفته داریم که در صورت تمایل حوله بزرگتر هنگام حمام کردن، ابعاد آن 34 در 60 اینچ است.

در حال حاضر در فروش
پیوند به حوله حمام لوکس Coronado
ست حوله حمام لوکس Coronado آبی
+ نمایش سریع
امتیاز 4.8 ستاره
حوله حمام لوکس Coronado
قیمت فروش15.00 – 180.00 دلار قیمت عادی82.00 – 82.00 دلار
سفید
مروارید
سنگ چخماق
حکیم
آبی
اسپند
مزایای حوله های حمام لوکس
اکنون که می دانیم چه چیزی یک حوله حمام لوکس را می سازد، زمان آن رسیده است که بررسی کنیم که چه چیزی آنها را متمایز می کند. در اینجا چند دلیل برای سرمایه گذاری در مجموعه حوله های حمام لوکس آورده شده است.

نرمی اسپا مانند
وقتی در یک اسپا هستید و در یک حوله نرم و مجلل پیچیده شده اید، این احساس را دوست دارید؟ سپس آن احساس را به خانه خود بیاورید! حوله های حمام لوکس به دلیل GSM بالا و مواد درجه یک، نرمی سطح بالاتری را ارائه می دهند. بامبو و پنبه گران‌قیمت – مانند ترکی، مصری و پیما – لطافتی می‌دهند که رویاها از آن ساخته شده‌اند.

قابلیت جذب
از آنجایی که حوله های حمام لوکس سنگین و ضخیم هستند، زمان خشک شدن سریع تری را ارائه می دهند. علاوه بر این، حوله های ساخته شده از پارچه های درجه یک مانند پنبه مصری و پیما به دلیل خاصیت جذب باورنکردنی خود شناخته شده اند. ریون بامبو نیز به طور طبیعی جاذب است.

خوش استیل
بله، حوله های حمام کاربردی هستند، اما می توانند شیک هم باشند. خوشبختانه، حوله های حمام لوکس اغلب به همان خوبی که احساس می کنند به نظر می رسند. بنابراین اگر به دنبال آن ظاهر هتل مجلل 5 ستاره هستید، یک ست حوله تمام سفید را انتخاب کنید. حوله های مونوگرام نیز راهی آسان برای افزودن ظرافت به حمام شما هستند.

ماندگاری
در حالی که حوله های حمام لوکس قیمت بالاتری دارند، اما به خاطر طول عمرشان نیز معروف هستند. ساخته شده از مواد با کیفیت بالا، برای حفظ نرمی و مقاومت در برابر استفاده مکرر و شستشو طراحی شده اند.

چگونه از حوله های حمام لوکس مراقبت کنیم
مراقبت صحیح از حوله های حمام لوکس شما به افزایش حس نرم و کرکی آنها کمک می کند. در اینجا چند نکته برای اطمینان از اینکه حوله‌های شما برای سال‌ها براق باقی می‌مانند، آورده شده است.

مرتب بشویید – حوله های لوکس خود را هر سه تا چهار روز یکبار بشویید. استفاده بیشتر از آنها می تواند شما را در معرض باکتری قرار دهد. بعلاوه، شستن حوله‌ها دو بار در هفته باعث نرمی و نرمی آن‌ها می‌شود.

از مواد شوینده کمتر استفاده کنید – مصرف زیاد مواد شوینده لباسشویی می‌تواند حوله‌های حمام شما را سفت کند. حدود نیمی از مقدار پیشنهادی را روی حوله های حمام لوکس خود برای بهترین نتیجه استفاده کنید.

کمتر از نرم کننده پارچه استفاده کنید – در هر شستشوی دیگر از نرم کننده صرف نظر کنید تا از ایجاد مومی که می تواند بر جذب و نرمی حوله شما تأثیر بگذارد، جلوگیری کنید.

از خشک کردن بیش از حد خودداری کنید – می توانید حوله های حمام لوکس خود را با هوا خشک کنید یا داخل خشک کن بگذارید. فقط آنها را بیش از حد خشک نکنید، زیرا می تواند به الیاف ظریف آنها آسیب برساند. اگر در هوا خشک می شوند، آنها را در خشک کن بیندازید تا سریع “بدون حرارت” پف کنند تا نرم شوند.

به‌درستی نگهداری شود – پس از خشک کردن حوله‌ها، فوراً آن‌ها را تا کنید تا چین و چروک‌ها به حداقل برسد. ست های حوله حمام لوکس خود را در کمدهای کتانی، قفسه های حمام، کشوها – هر فضای ذخیره سازی در خانه خود دارید، ذخیره کنید. فقط مطمئن شوید که حوله ها کاملا خشک شده اند تا کپک ایجاد نشود.

برای جزئیات بیشتر در مورد نحوه مراقبت از حوله های حمام لوکس، “راهنمای تمیز کردن حوله ها” ما را بررسی کنید.

حوله های حمام لوکس که به طرز ماهرانه ای ساخته شده اند. با مسئولیت پذیری
سرمایه گذاری در حوله های حمام لوکس یک انتخاب هوشمندانه برای رفاه و خانه شما است. Peacock Alley دارای ست حوله حمام مجلل است که با ترجیحات شما برای دکوراسیون، سبک و شیک مطابقت دارد.

ما همچنین اکثر پارچه های باکیفیت خود را از مسئول ترین کارخانه های جهان در مکان هایی مانند پرتغال و ترکیه تهیه می کنیم. صنعتگران ماهر ما از این پارچه ها برای دوخت روتختی و ملحفه های حمام زیبا استفاده می کنند. بنابراین، وقتی حوله حمام را از ما می‌خرید – از هر کجا که منشا آنها باشد – می‌توانید با خیالی آسوده این کار را انجام دهید.

با دانستن اینکه مواد شما از کجا می آیند احساس خوبی داشته باشید و در نهایت آسایش حوله های حمام لوکس از کوچه طاووس لذت ببرید.