5 راه برای یافتن بهترین حوله حمام

راه هایی برای یافتن بهترین حوله حمام نوازش کردن با گزینه های بی پایان حوله هایی که دارای ویژگی های متنوعی هستند، دشوار است که بدانید کدام یک مطابق ادعاهای آنها باشد. این نکات و ترفندهای آزمایشگاه منسوجات موسسه خانه داری خوب به شما کمک می کند مانند یک حرفه ای خرید کنید. حتماً حوله های حمام تست شده برتر ما را بررسی کنید تا انتخاب مناسب خود را پیدا کنید.

1. محتوای فیبر را بررسی کنید
100% پنبه نرم ترین و جاذب ترین است. بیش از حد روی پنبه های درجه یک مانند مصری و سوپیما تمرکز نکنید. آنها معمولاً درجه یک در نظر گرفته می شوند، اما در تست های حوله ما تأثیر زیادی بر نرمی، جذب یا ماندگاری نداشتند. گزینه دیگر ترکیب پنبه/پلی استر است: اغلب ارزان تر، سریع خشک می شود و بادوام تر است.

2. به دنبال نکات برجسته تولید باشید
زبان حوله ای می تواند مشکل ساز باشد، اما در اینجا چند کلمه کلیدی وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید:

پنبه شانه‌شده: پنبه را برس می‌زنند تا الیاف کوتاه از بین برود و پارچه را نرم‌تر و بادوام‌تر می‌کند.
پنبه حلقه تابیده: الیاف بلند و کوتاه محکم به هم می پیچند و حلقه های حوله را محکم و صاف می کنند.
پیچ و خم: توضیح میزان پیچ خوردگی نخ حلقه. پیچش زیاد بادوام‌تر است، اما پیچش کم (یا صفر) سطح سطح را افزایش می‌دهد تا حوله نرم‌تر و جاذب‌تر شود.
Hydrocotton، Microcotton، Aerocotton، و غیره.: نام‌های تجاری فرآیندهای تولید (با واقعی
3. حوله را به صورت چشمی بررسی کنید
این به این معنی نیست که باید حوله را برای نرمی در انبار احساس کنید. در واقع، تولیدکنندگان ممکن است برای اینکه حوله‌ها نرم‌تر شوند، روکش‌هایی را روی آن‌ها قرار دهند، اما این پوشش در هنگام شستشو از بین می‌رود. در عوض، مطمئن شوید که لبه‌ها به‌خوبی تا شده و با دوخت محکم و ایمن محکم شده‌اند – این نشانه‌ای از کیفیت خوب کاردستی است. این کار از ساییدگی جلوگیری می کند و می تواند به افزایش عمر حوله کمک کند.

4. وزن را در نظر بگیرید
وزن حوله بر حسب گرم بر متر مربع (GSM) اندازه گیری می شود. به طور کلی، هر چه وزن بیشتر باشد، حوله متراکم تر و جاذب تر و مخملی تر خواهد بود. 300-400 GSM سبک وزن، 400-600 GSM وزن متوسط ​​و 600-900 GSM سنگین ترین است. بهترین عملکرد در آزمون ما در محدوده 500-700 GSM بود.

5. بدانید که به دنبال چه هستید
این یک موضوع ترجیح شخصی است، اما تفاوت بزرگی ایجاد می کند. اگر حوله ای فوق العاده نرم و فوق جاذب می خواهید، به دنبال 100% پنبه با نخ های متراکم و مخملی روی سطح باشید. اگر می خواهید پارچه ای که سریع خشک شود و بادوام تر باشد، مخلوط پنبه-پلی یا پارچه سبک تر با پرز کم (حلقه های کوتاه) را در نظر بگیرید. حلقه‌های کرکی به حوله کمک می‌کنند تا احساس نرمی داشته باشد و آب را جذب کند، اما خشک شدن آن‌ها بیشتر طول می‌کشد و ممکن است سایش بیشتری را در اثر شستشو نشان دهند.