چند حوله نیاز دارم؟

چه در حال ثبت نام برای عروسی خود باشید، چه برای مهمانان تعطیلات آماده می‌شوید یا یک بچه را به دانشگاه می‌فرستید، احتمالاً خواهید پرسید: “چند حوله نیاز دارم؟” پاسخ اغلب مورد بحث است و ترجیحات از دو حوله مینیمالیستی برای هر نفر تا یک مجموعه در روز متغیر است. وقتی صحبت از تعداد مناسب حوله حمام می شود، توصیه ما در وسط قرار می گیرد.

تعداد ایده آل حوله برای هر نفر

قانون سه ما برای ملحفه در مورد حوله ها نیز صدق می کند. برای هر فردی که در خانه شما زندگی می کند، سه سری حوله نگه دارید – یکی در لباسشویی، یکی در کمد و دیگری در حال استفاده. این تضمین می کند که همیشه یک حوله در رزرو برای زمانی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید وجود دارد. به‌علاوه، به این معنی است که شما در هر بار فقط یک مجموعه حوله برای هر نفر ذخیره می‌کنید و فضای ذخیره‌سازی را برای سایر ملحفه‌های خانه و لوازم ضروری خانه آزاد می‌کنید.

ست حوله چیست – و آیا به چیز دیگری نیاز دارم؟

یک ست حوله معمولاً شامل حوله حمام، حوله دستی و دستمال می شود، اما اینکه آیا این ترکیب رایج را تکمیل می کنید به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد.

Full width2 چند حوله نیاز دارم؟
  • آیا از ملحفه حمام بزرگ برای بدن و حوله حمام برای موهایتان استفاده می کنید؟ برای تکمیل یک کمد حوله سنتی به سه ملحفه حمام نیاز دارید.
  • اگر به جای حوله، لوفا را دوست دارید، ست کامل را کنار بگذارید و به جای آن فقط حوله بخرید.
  • از آنجایی که توصیه می‌کنیم بیشتر از شما حوله‌های حمام را بشویید و حوله‌های دستی بشویید، ممکن است به تعداد بیشتری از این ملحفه‌ها نیاز داشته باشید. ست حوله خود را با دستمال های شستشوی کافی برای هر روز هفته تکمیل کنید – اگر مرتب لباس می شویید کمتر – و یک یا دو حوله دستی اضافی.
Rectangler5 چند حوله نیاز دارم؟

چند حوله برای حمام مهمان باید داشته باشم؟

حمام مهمان یا نه، حوله های اضافی برای بازدیدکنندگان برنامه ریزی شده و غیرمنتظره به طور یکسان می خواهید. در نظر بگیرید که خانه شما چه تعداد مهمان می تواند در خود جای دهد و همچنین تعداد دفعات میزبانی خود را در نظر بگیرید. ما دو حوله حمام را برای هر مهمان توصیه می کنیم، به علاوه حوله های دستشویی کافی برای چند روز و تعداد انگشت شماری حوله دستی هماهنگ.

Rectangle123 چند حوله نیاز دارم؟

برای کالج به چند حوله نیاز دارم؟

فضا در اتاق‌های کوچک خوابگاه برتر است، بنابراین در تعداد حوله‌هایی که برای یک دانشجوی کالج می‌گیرید، استراتژیک باشید. دو مجموعه حوله یک دستورالعمل کلی است – اما فقط قطعاتی را که استفاده می کنند ارسال کنید. اگر دانش‌آموز شما فقط از ملحفه‌های حمام استفاده می‌کند، از دستمال‌های دستشویی و حوله‌های دستی خودداری کنید یا اگر هر روز به دو حوله برای خشک کردن نیاز داشت، آن را بفرستید. کتانی حمام را از طیفی از سایه های روشن و یکدست و طرح های منحصر به فرد انتخاب کنید تا با ظاهر اتاق خواب آنها هماهنگ شود.

organicbath t21 gif 3 چند حوله نیاز دارم؟

آیا هنگام سفر باید حوله همراه داشته باشم؟

یک بچه را به کمپ تابستانی می فرستید، یک سفر کاری انجام می دهید یا به تعطیلات می روید؟ حوله های حمام را در خانه بگذارید و در عوض یک یا دو حوله ساحلی با خشک شدن سریع و بسته بندی آسان یا حوله بافت تخت بیاورید. فضا را حفظ می کنند، فوق العاده جاذب هستند و به سرعت خشک می شوند، بنابراین در کمترین زمان آماده استفاده مجدد هستند.

چه برای خانه خود، حمام مهمان یا خوابگاه کالج تهیه کنید، داشتن تعداد مناسب حوله تضمین می کند که شما – و مهمانانتان – در طول کارهای روزمره راحت باشید. برای نکات و ایده‌های بیشتر در مورد حمام و رختخواب، راهنماهای دیگر ما را کاوش کنید.